Whoop whoop, första outfiten!

Whoop whoop första outfiten!

Det här är en Silvergladeinspirerad outfit som jag gjorde för några veckor sedan. Blåa ridstrumpor som symboliserar Silversongflodens klara vatten, likaså benlindorna. Outfiten innehåller även en ulljacka som tillverkats av Silvergladebyns skräddare Daxton med ull från Everwindfältens vita får. 


Huvudbonad: Brun ridhatt, belöning från ett uppdrag 
Överdel: Vit höstkofta, Jorvik City Galleria (73 Starcoins & 7100 Jorvik Shillings)
Handskar: Sommarfruktshandskar, Wolf Hall Inn (92 Starcoins)
Underdel: Starshinebyxor, Jorvikstallet (85 Starcoins & 7550 Jorvik Shillings)
Skor: Trendiga cityboots, Governor's fall (63 Starcoins & 6270 Jorvik Shillings)
Träns: Kalltiskt sporträns, Jorvik City Galleria (51 Starcoins & 5050 Jorvik Shillings)
Sadel: Kalltisk sportsadel, Jorvik City Galleria (99 Starcoins)
Schabrak: Trädgårdsfilt, belöning från ett uppdrag
Benlindor: Luftiga benlindor, Moorlandstallet (30 Starcoins)
Hästen är en Fjording som kommer från Valedalebyn
Den totala summan av outfiten exklusive hästen är 493 Starcoins eller 25970 Jorvik Shillings och 221 Starcoins.

Jag tycker själv om den här outfiten väldigt mycket och jag älskar hästen! Jag valde att klippa hästen för att jag tyckte att den såg lite gulligare ut så. 


Jag hoppas att du har en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg