Gamla bilder

Hejsan! Idag hittade jag några gamla bilder från precvis när jag började spela. Jag redigerade de med vanliga paint och la till konstig text. Haha. Se mina bilder här:

Jag såg en liten spindel! Den hade fått svindel! Den satt för högt upp på en vägg! Sen tappade den sitt skägg! Den ropade åt mig, hjälp mig ner!
Så står jag där och ler! Såklart jag hjälper dig ner!
Spindeln hoppade ner med sina olika ben. Jag klappade den, den kändes len.
Men den hade på 6 ben. Inte 8 ben. 
EN RÅTTA BET AV MINA 2 BEN!
Det jag skrev nyss står på bilden. 


BÄST ATT SMYGA!!!!
SÅ INGEN SER!!!

Hjälp!! Titanics undergång!!! Eller ja, det var ju faktiskt jag som fyllde vinkällaren med vatten, men SKITIT!

Bilden med fötterna: Hoppar
Bilden med händerna: Blir fångad
Bilden med mössan: Får svartvitrandiga kläder
Bilden med hästen: Hästen som stals
Bilden med Jorvikrangern: VITTNE
EFTERLYST I FLERA ÅR!

HaHa! Jag surfar!

HAN VERKAR TRÖTT!

HAN HAR TRILLAT!

DAAB IN SSO!!!!

Sveriges nationaldag! Sverigegrodan!

I Mistfall! SÖTA!!!

ANANASDATOR?

KRAM!

Asså, vad händer här?

Det var allt. Hoppas ni gillade det!

Kommentarer

Populära inlägg