Claras outfitblogg

 Jag har bestämt mig för att detta ska bli en blogg där jag kommer att publicera mina outfits jag själv skapar. Ibland kanske det blir något enkelt, men det blir säkert även något lite med långsökt.
Jag kommer att skriva vad alla saker kostar och vart de finns att köpa. Även om de är tagna från uppdrag eller inte. Jag kommer även berätta om jag hade något speciellt tema för outfiten eller hur jag tänkte när jag matchade.

Jag älskar att göra outfits, men känner inget behov av att dela de på Instagram eller Youtube.
Jag har inte uppdaterat här på bloggen på väldigt länge och det slog mig att jag faktiskt skulle kunna uppdatera med outfits här om jag kände för det!
Jag kommer inte att radera mina gamla blogginlägg, så de finns kvar för dig ifall du vill läsa lita om min tidigare spelupplevelse. Jag kommer nog fortsätta att skriva lite här om det som händer i spelet, men jag uppdaterar bara när jag känner för det, vilket kan vara från dagar till veckor som kan bli månader.

                                                   

Kommentarer

Populära inlägg