Jag köpte en häst på Rebeccas konto...

Ja, jag har köpt en häst. Ja, det var på Rebeccas konto och ja, det var för hennes starcoins...
MEN, hon visste om det. Eller typ... Hon visste att vi tänkte göra (vi = jag och Moa Rabbithope) det men inte NÄR vi tänkte göra det och hon visste såklart inte VILKEN häst det var vi skulle köpa.

Jag spelade såklart in en video när jag köpte Rebeccas häst.
Snart kommer den ut på youtube här: https://www.youtube.com/channel/UCyYGknmKU4-SjDrV_YfBqlQ

Jag fixade en liten westernoutfit till henne också. Jag hoppas hon gillade den!


Ja, jag köpte hästen på bilden. Ja, den är gammal, men jag tror Rebecca kommer gilla den. 

Jag köpte den för att Rebecca blev ganska ledsen när starstable uppdaterade starthästen. Det var ju kul, men det blev tråkigt för de nya hästarna kändes inte riktigt som de gamla. De kändes inte som samma hästar... Rebecca sa att den nya hästen inte kändes som Sparrow, som hennes starthäst hette. Jag har vant mig och tycker att min nya starthäst är precis lika mycket Karamell som den gamla, och egentligen har nog Rebecca också vant sig, men jag tror hon kommer bli glad. 

Jag döpte såklart hästarna till samma sak! x) Fast den gamla som jag köpte heter Sparrowold och den nya heter bara Sparrow. 

Jag själv skulle nog bli lite besviken om jag fick en gammal starthäst när Rebecca och Moa ska köpa häst åt mig.... Jag skulle hellre vilja ha typ en Friserhäst eller något.

Jag och Moa Rabbithope


Kommentarer

Populära inlägg