Sun Knights?

Sun Knights? Va? Vad är det? Jo, det är min nya ridklubb. Va? Va inte du med i Sweet Town? Jajamensan, jo det var jag. Men? Va? Jo så här, Sweet Town ska börja om på nytt. Vi ska upplösa klubben och starta på nytt med ett annat namn. Sun Knights. Snyggt va? Haha, jag är supernöjd! Det var ju inte jag som kom på det, men ändå. Jag gillar det. Okej, men ska ni bara byta namn? Nja, alla i klubben kommer ju inte samlas igen... Men alla klubbledarna och ridlärarna och det närmaste medlemmarna kommer ju gå med igen, men sedan är det bara att hitta nya! Låter lite jobbigt... Jag vet, det är ett stort steg, men vi har chans att skapa en ny fräsch klubb (inte för att den är ofräsch:). Vi ska införa nya regler och hålla i spännande temaveckor. Låter kul! Vem äger klubben? Ja, vad roligt. Alice Sweetspeed äger klubben. Info finns i nästa inlägg, Sun Knights.

Bilder kommer från Instagram sweet_town_sso
Besök gärna!

:)

Kommentarer

Populära inlägg