Midsommar!

(Detta inlägget kom ut lite sent)
Nu är det äntligen midsommar på Jorvik! Jag älskar midsommar i starstable! Det finns så mycket roligt att göra! Spela musik, äta midsommar lunch, ha picknick, fiska i fiskedammen, kolla i butiken, göra midsommarkransar och snacka med alla på midsommarplatsen! Jag tycker det är så kul att får göra kransar, och detta året kom det ju några nya också! Och jag köpte såklart några av det nya kläderna. Årets midsommarkrans var ju superfin (hm, om man kanske jämför lite med det gamla...)!
Haha, jag skämtade bara, använder fortfarande de gamla ibland... hehe.
Men de nya urhästarna var ju alldeles.... jag vet inte, men StarStable har lyckats! Asså, så coola! Jag köpte såklart en av de. Jag köpte björkurhästen, Min kompis Rebecca Candlecat köpte körsbärsblomurhästen. Snart kommer det ut ett inlägg med några bilderr och outfits som passar hästarna (med mig och Becca).
Har du köpt någon av urhästarna? Ville du köpa någon av urhästarna? Kunde du inte köpa någon?  Vilken köpte om du köpte någon? Ville du inte köpa någon?
Alla är ju helt olika så det är lite svårt att veta. Och jag vet att alla inte köper StarCoins, som jag, ehe. Jag köpte StarCoins för att det var Dubbel StarCoins-helg och inte för att jag behövde det... Jag hade kunnat köpa urhästen utan att köpa StarCoins. Men jag känner mig själv väl och jag visste att jag snart skulle behöva StarCoins. Typ till det nya kläderna! x) (Behöva och behöva :\ )

Men jag har skapat en liten snabb outfit till min nya urhäst. Se här.

Jag kommer inte rabbla upp outfiten här så du får gå in och kolla på StarStable Database ifall du är nyfiken. Länk: LÄNKTILLSTARSTABLEDATABASE

Jag tycker midsommarplatsen är så fin i starstable. Och visste du att Bob från Labyrintkusten står i fiskedammen?
(Ja, jag har en udda outfit!)

Picknicken är sååå mysig!
Ser du? Filten är till och med skrynklig!
Tårta, milkshake, läsk, vattenmelon, baguetter, banan, kakor, varm choklad....
Riktigt lyxig picknick.
Ser du kosan vid mina fötter?
Den innehåller choklad/kaffe, med marshmallows/mjölk i! 
Och termosen är fin! 
Kakpaketet i korgen innehåller kakor, det står: "Star Cookies" på paketet!
Korgen är ju såklart också fin!!

Matbordet har ju också supermycket fin mat och snacks!
Så mycket najs mat!
Jordgubbstårta, vattenmelon, hamburgare, smörgåsar, läsk, mjölk, vatten, macarons och fint uppdukat!

Den stora brasan är också fin!
Jag tog egentligen bilden i solnedgång, men det nya fotoläget är ju bara bäst!
Men jag tycker bränslet i elden är fint uppställt och röken som singlar upp mot himlen.

Men att kunna spela musik är ju superkul!
Typ om man ska spela in en serie, ta bilder eller något annat.
Jag själv tänker egentligen att min Starstable-karaktär, Clara, inte spelar trummor så våldsamt...
om man säger så.

Men butiken är ju hur fin som helst! Och jag kunde ju inte låta bli att köpa lite saker...
Men jag tycker det är så fint uppställt. Med kläderna som hänger och kassaapparaten.
Duken och blomkrukan. Eller ja, det är ju en korg med blommor.

Midsommarstången är ju också najs, som vanligt!
Jag säger att allt är fint och najs! undrar om jag kan komma på några nackdelar?
Midsommar platsen är så fin, tänk att vara där på riktigt! IRL.
Även om jag inte är förtjust i Midsommar IRL så tror jag ändå att jag skulle vilja vara där och göra alla aktiviteter.

Jag tror det var allt. Hoppas du hann göra allt skojigt på Midsommar i StarStable.



Kommentarer

Populära inlägg