Snygga rulltrappor

Är du ofta i Jorvik Citys galleria? Jag är inte där så ofta. Men senast jag var där la jag märke till en detalj. Jag undrar om den är ny eller om jag bara inte märkt den förut. 
 

Har du sett förut att det är en smiley på ett av trappstegen? Har du sett att det ser ut som att någon spillt ut någon dricka eller något på ett av trappstegen? Jag såg det rätt nyligen. Jag tyckte det ar roligt med detaljer men samtidigt blev jag lite förvånad. Och jag började undra hur länge de detaljerna funnits där. Om de kom nyligen skulle jag bli förvånad. För nu håller ju StarStable på med rätt mycket annat, så om de kom nyligen så undrar jag bara: Varför ska man lägga tid på något som typ ingen skulle titta på? Varför skulle man lägga tid något som knappt någon skulle märka? 
Även om det inte var nyligen så skulle det vara lite konstigt att lägga tid på just en rulltrappa, som ingen skulle zooma in och kolla på. 

Kommentarer

Populära inlägg