Min nya lilla hästis!

Vad tycks om min nya lilla hästis?





















Haha, egentligen är det inget speciellt med honom, men jag köpte honom nyss.

Häst
Namn: Sirius Black (kallas Sirius)
Ras: Hannoveranare
Köpt: Hästsportcentret, vingården

Outfit:
Blå hög hatt - Firgroves klädaffär (Firgrove byn)
Jorvikpikétröja - Jarlens gömma (Jorvikstallet arena)
Svarta hopphandskar - Kläder (Jorvik Citys Galleria)
Svarta ridbyxor - Jarla Metal Palace (Jarlaheim)
Svarta ridstövlar - Kläder (Jorvik Citys Galleria)
Fressyren jag har på mig är köpt i Jorvik Citys Galleria.

Svart Jorvikträns - Fort Pintas hästaffär (Fort Pinta)
Nattryttarsadel - Firgroves hästaffär (Firgrove byn)
Stor himmelsfilt - Steves Second Hoof (Silverglade byn)
Benlindor - Jaharla (Governor's fall)

Kommentarer

Populära inlägg