Lisas låt


Jag gillar verkligen Lisas låt "I'll Be There"
Jag gillar verkligen den melodin och handlingen och ja typ allt med den! 
Jag vet inte riktigt om jag ska vara med i #IllBeThereChallenge
Det låter så roligt men jag tycker det är rätt svårt att göra musikvideos. Men det skulle verkligen vara kul och jag ser framemot att få se några musikvideos!
Jag lyssnade inte så mycket på Lisas låt i julkalendern, lyssnade inte så noga men nu lyssnar jag på den rätt ofta. Och att låten finns på Spotify nu! Och på Spotify spelas hela låten! I videon som Starstable gjort sim finns här bredvid är det bara en vers men på Spotify finns hela låten! I'll Be There länken går till låten på Spotify så om du inte har Spotify kanske du inte kommer till låten.

Här är några bilder Starstable gav oss som vi kunde använda till låten om vi ville.

Här är bilder på ekipagen
 Linda & Meteor
Alex & Tin-can (personliga favoriten!)
Lisa & Starshine

Hästarna:

 Meteor 
 Starshine
Tin-cam


Ödesryttarna

Anne (håll ut!)
Linda, Lisa & Alex
                                                             Linda, Alex & Lisa

I låten så låter det som att Lisa sjunger om Anne eller för Anne. Men den låter också som om hon sjunger för vem som helst. Det är därför låten passar hela tiden. För vem som helst. Jag hoppas Lisa kommer släppa flera låtar. Och det är kul att hennes låt spelas i några caféer i Jorvik City (det finns bara tre caféer som är tillgängliga för spelaren i Jorvik City va?). Men borde inte Raptor också få ha låtar på olika caféer i Jorvik City? Aja, egentligen så är ju faktiskt Lisa bättre (säg inte det till Raptor bara!)! 
Det skulle vara kul om Lisa typ släppte någon låt där hon sjöng tillsammans med någon annan. Typ Anne eller någon helt annan. Anne! Jag skulle vilja höra hennes sångröst! x)
 Hon säger själv att den är hemsk! Åh! Jag längtar tills vi får se Anne i hennes nya utseende i spelet! Jag tycker ödesryttarna är så fina i sina nya utseenden, fast jag gillar Lindas gamla mer än hennes nya. Liksom bara hon fick lite ny grafik på det gamla skulle jag vara nöjd. Då skulle jag helt klart vara nöjd! Men så kan man inte göra, man kan inte göra något bara för att minst en spelare i hela världen vill det. Jag tycker Lisas och Annes är mycket finare än dom gamla utseenden. Alex är helt Ok i både nya och gamla.

Kommentarer

Populära inlägg