Halloween!

Nu är det äntligen Halloween! Jag älskar Halloween i Starstable. det är roligt och det kommar alltid nya föremål varje år. Det här året var jätte roligt eftersom man kunde åka till Galloper Thompsons fäste. Det var magiskt att bli Galloper Thompson för en stund och uppleva hans hemska äventyr. Men jag blev ändå överlycklig när tävlingen på fågelskräms åsen kom tillbaka för en stund. Jag har tyvärr inte tagit några bilder på tävlingen på fågelskräms åsen, men jag har tagit flera bilder på Galloper Thompsons äventyr. Jag köpte inte så mycket Halloween saker men jag köpte mumiemössan och en pumpa mask. på ett annat konto köpte jag fler masker. jag tror det var Alex masken, Pumpa masken som hade en hatt, druid masken, Fripp masken och några fler. Jag köpte också en magtröja, ett schabrak och ett par benlindor till Clara.
Varje gång man lämnar in själskärvorna så får man ju en gåva. Man får ju något som Galloper har, till exempel hans kläder och utrustning. Jag spelade inte så mycket under Halloween så jag han inte hämta ut alla gåvor men jag han hämta ut 6 eller 7 stycken. det fanns 8 olika. Jag fick allt utom sadeln och så var det något mer jag inte vet vad det var.

 Sådana här katter kunde man hitta lite överallt på Jorvik på olika lådor och höbalar under Halloween. katten finns att köpa hos Freja på sunfield gården. 

Ser ni grisen i taket? Det är ingen bugg, jag lovar!

Jag har hittat en kompis till Galloper Thompson!

                          
Jag älskar det där enorma huvudet! 

                            
                            
Galloper Thompsons äventyr

Det här var första själskärvan jag hittade

Min häst har börjat gå på vatten!

Jag tycker allt är så fint pyntat under Halloween i starstable och jag ääälskar att Guvernör Gareth (statyn) har fått en mask!

Det här var outfiten jag red runt med under Halloween.
  • Mössan: Svartvit-randig beaniemössa, Aideens plaza
  • Tröjan: Läskig fladdermus-T-shirt, Halloween butiken
  • Byxorna: svarta gårdsbyxor, Jorvik City Galleria
  • Skorna: Street skor, bonusbutiken
  • Träns: svart vildmarks träns, silverglade 
  • Sadel: Nattsadel, Firgrove
  • Schabrak: Läskigt Halloween schabrak, Halloween butiken
  • Benlindorna: Benlindor, Halloween butiken


Benlindorna




Kommentarer

Populära inlägg