Tyckande runt nya silverglade

Nu tänkte jag säga lite vad jag tycker runt nya Silverglade som kommer om några dagar. 
Så som jag förstått det så kommer Starstable inte flytta på några träd eller stenar utan bara göra om formerna på dom. dom kanske tar bort några små stenar eller en liten buske eller så men dom kommer inte sätta dit flera träd, buskar eller stenar. Det finns lite olika saker jag väldigt gärna skulle vilja att Starstable ändrade och vissa jag inte vill att dom ska ändra. 


Rosorna får Starstable gärna ändra. Dom ser lite ut som papper. dom ser liksom ut att vara gjorda av papper. Jag tycker dom är fina men jag skulle önska att dom blev lite mer i 3D. det finns två olika typer av rosor i Starstable. dom här bilderna är tagna i Valedale. 

Jag har tagit en bild uppifrån och en bild från sidan. 

 

Det här var några bilder på Starstables rosor.


Det finns fler saker jag vill ska ändras. till exempel taggsnåren. 
Jag skulle vilja att taggsnåren växte lite mer tillsammans om man säger så och så är dom ju jätte stora, större än hästarna så dom får gärna vara lite mindre. 
Om man skulle få för sig så kan man gå in inuti och kolla hur det ser ut där. då ser det ut som att man står i en cirkel av taggsnår. Jag skulle vilja att det ändras också så det alltså är taggsnår i hela taggsnåret och inte bara en cirkel. 

Krukorna i Vingården skulle jag vilja ändrades också.


Fönstrena på huvudbyggnaden ser ut som stora träskivor man har målat på, det skulle jag vilja ändrades (egentligen ser alla fönster ut så men jag stör mig nog mest på dom där fönstrena).



Dom här vindruvorna ligger i dom där tunnorna utanför huvudbyggnaden för att dom ska pressas till vin. men jag tycker vindruvshögen ser lite kantig ut....

Jag vill att träden ska ändras, vilket dom också ska! :) 
Jag tycker träden ser så himla muffsiga och puffsiga ut om ni fattar vad jag menar. Dom ser liksom så luftiga ut. 
(jag har kladdat över karaktären så den inte ska synas på bild, vet jag kunde gjort det snyggare)


Jag vill att näckrosbladen ska ändras, dom ser ut som gröna, flytande pappersbitar. 


Jag skulle vilja att vassen ändrades 
också. 

Den skulle väldigt gärna kunna få växa enda ner till botten på floden. 



Det finns också saker som inte vill ska ändras.
 Till exempel himlen, även fast jag vet att den kommer ändras. jag tycker den nuvarande himlen är mer verklig än den nya. 

Gamla himlen

Nya himlen

Jag tycker den gamla är jätte fin och den är så mycket verkligare än den nya tycker jag och jag älskar att det blåser, jag tycker om när molnen glider fram över himlen men den nya är så mycket mysigare och göre en helt annan känsla. okej, jag erkänner, jag gillar den nya himlen jätte mycket och har egentligen inget emot att den ändras. tror jag....  


Jag älskar gräset vi har i starstable just nu. det är så ljust och fint men i den kommande uppdateringen kommer gräset bli mörkare. visserligen kanske inte lika mörkt som i Mistfall men ändå, jag gillar det gamla gräset. 

 Nya

Gamla

Jag tycker verkligen om det gamla men det nya är faktiskt väldigt snyggt. 


Bänkarna. Bänkarna i starstable är ju fina men är inte dom nya underbara? 

                                    
 Gammal

Ny

Jag kanske inte vill att dom gamla bänkarna ska försvinna, men jag tycker ju dom nya är jätte fina. 


Jag älskar björkarna i starstable. Jag tycker dom bara är fantastiska. dom är så mysiga och fina och jag vill verkligen inte att dom ska ändras. 
I fall dom ska ändras så hoppas jag dom fortfarande är fina och mysiga.

Vattnet i starstable tycker jag är jättefint. Blankt och stillsamt. Och jag gillar att det är genomskinligt och inte blått, för det ska vatten vara. 
och så gillar jag att naturen kring vattnet speglar sig i vattnets glans.
(har tyvärr ingen bild på det nu men det kommer)


Det var lite om vad jag tycker om nya Silverglade. 
Jag kanske kommer uppdatera den här sidan.











Kommentarer

Populära inlägg