Buggar

Det finns många olika spännande, roliga, konstiga, dåliga, buggar i starstable. och nu tänkte jag visa några på bild här.

Jag var i hemstallet och skulle mata min connemara när jag åkte in i huvudet på mig.

Var på en simtur i silversong floden när vattnet försvann

Bussen åkte ner i marken

Jag och min kompis åkte  färga till Fort Pinta när vi plötsligt gled igenom den...

Jag vet inte riktigt om det här är en bugg men vattnet är så himla blått!

Någon som vet vad den där... koden? kommer ifrån?

Jag föredrar att stå upp på hästen när jag inte ser något!

(Den här bilden tog min kompis men hon använder den inte så jag fick göra det)
Hennes häst är ju magisk, den kan stå i luften!

Ööh, vad håller Emma på med?

Ferus (hästen) vägrade röra på benen när han skulle galopperat i luften!

Det är rätt vanligt att man ser folk sväva uppe i gallerians tak, så egentligen hade jag inte tänkt ta med bilden men hästen ser så rolig ut när den kollar ner! 

Det var såhär, jag var ute i gröndal på en ridtur med min kompis Sigrid.
Vi skulle hoppa av och leda hästarna lite. Jag hoppade av Ferus (hästen) och skulle leda honom.
Jag ledde honom en bit men när jag stannade så fortsatte Ferus gå eftersom vi stod i en nerförsbacke. Han knuffade fram mig så jag stod helt still och han rörde på benen. Han gick och eftersom jag inte gick så kunde jag inte styra honom. Han bara fortsatte genom träd, buskar och stenar. Tillslut var det ett träd som fick stopp på honom. eller ja, han fortsatte gå men han kom ingen vart. Halva han och hela jag var i trädet.
Mina händer stack ut ur trädet när jag sträckte på fingrarna. 
Det ser så roligt ut!

Det kommer komma fler bilder hit allt efter som. 



Kommentarer

Populära inlägg